Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

Serwis Nice Polska

Zgodnie z Warunkami Karty Gwarancyjnej Nice zgłoszenie reklamacyjne należy kierować do Punktu Sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Jeżeli usługa dotyczy naprawy pogwarancyjnej, aby skorzystać z pośrednictwa któregoś z naszych autoryzowanych Partnerów, należy przejść do wyszukiwarki na podstronie GDZIE KUPIĆ, lub można też przysłać niesprawny produkt (dołączając możliwie dokładny opis niesprawności) bezpośrednio do naszego Serwisu: 

Adres wysyłki urządzenia do Nice Polska - ul. Parzniewska 2a, 05-800 Pruszków.

Dla przypomnienia, poniżej prezentujemy warunki gwarancji Nice.

Okres trwania:

36 miesięcy od daty sprzedaży.

Obowiązkowy przegląd

Pomiędzy 10 a 12 miesiącem od daty zakupu produktu, wymagany jest jeden płatny przegląd wykonany przez Partnera Handlowego Nice Polska i potwierdzony wpisem do karty gwarancyjnej. Brak przeglądu, skraca okres gwarancji producenta do 12 miesięcy.

Fachowa instalacja

Gwarancją są objęte tylko produkty zamontowane przez Partnera Handlowego Nice Polska. Lista rekomendowanych Partnerów Handlowych znajduje się na oficjalnej stronie internetowej Nice Polska. Ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie (jeżeli Kupujący posiada status konsumenta – zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) w możliwie najkrótszym terminie, nieprzekraczającym 14 dni od daty przyjęcia produktu do Serwisu Nice Polska Sp. z o.o., zgodnie z warunkami niniejszej karty gwarancyjnej.

Krótki czas naprawy:

Naprawy gwarancyjne wykonywane są w pierwszej kolejności, dzięki czemu ich czas jest zwykle dużo krótszy niż 14 dni.

Procedura gwarancyjna:

Krok 1
Przeczytaj dokładnie Twoją kartę gwarancyjną i sprawdź czy jest ważna.

Krok 2
Skontaktuj się z instalatorem w celu potwierdzenia konieczności wysłania produktu do naprawy.

Krok 3
Dostarcz uszkodzony produkt wraz z kartą gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu (dla produktów bez karty gwarancyjnej) i dokładnym opisem usterki do
SERWISU NICE POLSKA.

Krok 4
Po dokonaniu naprawy odeślemy Tobie sprawny produkt.

Pełną treść warunków udzielanej gwarancji można znaleźć pod linkiem: Warunki gwarancji (Licencjonowani partnerzy).

Formularz zgłoszenia naprawy (PDF)

Formularz zgłoszenia naprawy (WORD)