Poprostu NICE
Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel
Poprostu NICE

Umowa z GABSLIVE podpisana!

7 września 2020
Umowa z GABSLIVE podpisana!

30 sierpnia w Krośnie podpisana została umowa o współpracy reklamowej z GABSLIVE przy okazji transmisji z meczów drugiej ligi żużlowej. Dzięki temu na antenie tej ogólnopolskiej stacji promowane będą marki Nice i elero, za pośrednictwem wieloletniego partnera handlowego z Podkarpacia, firmy Verdon.

Umowę parafowali Arkadiusz Staniek, właściciel firmy Verdon oraz Gabriel Waliszko, reprezentujący Gabslive TV, producenta sygnału z meczów drugiej ligi.

Na mocy podpisanej umowy logotypy Nice i Verdon będą widoczne w czasie wybranych transmisji telewizyjnych, a także przed wybranymi meczami emitowany będzie spot reklamowy Nice. Druga liga żużlowa zaczęła sezon pod koniec lipca z udziałem sześciu drużyn (z Krosna, Opola, Poznania, Rawicza, Rzeszowa i niemieckiego Wittstock). W każdej ligowej kolejce Motowizja transmituje wszystkie 3 mecze na żywo: w piątek o godz. 15:45, a w sobotę i niedzielę o godz. 11:30. Już w drugiej kolejce oglądalność trzeciej klasy rozgrywkowej okazała się bardzo dobra. Mecz na szczycie OK Bedmet Kolejarz Opole - Wilki Krosno zanotował 60-tysięczną widownię!

- 60 tysięcy widzów, oglądających transmisje z Opola przekroczyło wszelkie nasze oczekiwania i rokuje nadzieje na o wiele większe wyniki we wrześniu. Byłem też na inauguracji sezonu w Rzeszowie i już po pierwszym meczu stałem się wielkim fanem żużla, który jest niezaprzeczalnym hitem roku 2020 na antenie Motowizji – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

Motowizja jest stacją oferującą unikalne i niepowtarzalne programy o szeroko pojętej tematyce motoryzacyjnej. W odróżnieniu od istniejących stacji, Motowizja oferuje swoim widzom produkcje na najwyższym światowym poziomie. Wszystkie filmy i programy są realizowane z wielką dbałością o każdy szczegół i informacje w nim zawarte. Dzięki temu kanał jest wiarygodnym źródłem wiedzy o świecie motoryzacji. W swojej ofercie ma on pozycje mówiące o historii przemysłu samochodowego, jego współczesności i ekologii. Prezentuje także nowinki i porady dla właścicieli czterech i dwóch kółek. To kanał dla pasjonatów i tych wszystkich, którzy dopiero niedawno połknęli bakcyla automobilizmu. Kanał dostępny jest w większości telewizji kablowych oraz na platformach Canal+ i Orange.

- Cieszymy się, że już na starcie sezonu w 2. lidze otrzymaliśmy tak duże zaufanie i wsparcie fanów żużla. Serdecznie za to dziękujemy. To bardzo podbudowuje i daje jeszcze więcej energii do pracy. Pokazuje też, że w tej klasie rozgrywkowej jest ukryty potencjał, który z każdym meczem coraz mocniej odkrywamy. Hasło #nowawizjazuzla staje się coraz bardziej popularne, a zaproponowana przez nas realizacja meczów i postawienie w obsadach na kobiety oraz przedstawianie historii klubów czy miast okazują się słuszną drogą - komentuje Gabriel Waliszko, koordynator projektu żużlowego w Motowizji.

- Dzięki współpracy z Nice i elero mogę promować swoje usługi na terenie Podkarpacia wśród tysięcy potencjalnych klientów. W ten sposób ewidentnie wzrasta świadomość marki na lokalnym rynku. Cieszę się, że wielu użytkowników utożsamia obecnie moją firmę jako wieloletniego partnera Nice. Myślę, że współpraca z Motowizją, ze względu na udział w rozgrywkach drużyn z Rzeszowa i Krosna, pozwoli nam w dalszym ciągu rozwijać się na podkarpackim rynku – skomentował Arkadiusz Staniek, właściciel firmy Verdon.

W trakcie niedzielnego meczu pomiędzy Wilkami Krosno a PSŻ-tem Poznań gościem studia telewizyjnego był Wojciech Jankowski z Nice, który opowiedział o rozwoju firmy w Polsce oraz w gronie pozostałych ekspertów skomentował niedzielny mecz, zakończony pewnym zwycięstwem gospodarzy z Krosna. W trakcie meczu, nie tylko za pośrednictwem transmisji, ale także na samym stadionie, promowana była marka elero oraz usługi Partnera Handlowego Nice, firmy Verdon.