Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

Twój Nice Klub

12 września 2014
Twój Nice Klub

Kibice Carbon Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi – firmę Nice i dzięki ponad 3 tys. głosów klubowi działacze będą mogli zautomatyzować swój stadion produktami firmy Nice o wartości 7,5 tys. zł brutto. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie GKM Grudziądz.

Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie niedzielnego meczu w Gnieźnie pomiędzy miejscowym Carbon Startem a GKM-em Grudziądz. Licznie zgromadzeni przy ulicy Wrzesińskiej kibice przyjęli informację z dużym entuzjazmem. – Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z pierwszej stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda, poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Nagroda została przekazana na ręce sponsora klubu, Pawła Sochackiego oraz członka zarządu, Arkadiusza Rusieckiego.

Nice Klub-wyniki

Zasady konkursu były bardzo proste - zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.

Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez Partnerów Handlowych Nice.