Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

Nice wyróżnił swoich Partnerów Handlowych

10 grudnia 2013
Nice wyróżnił swoich Partnerów Handlowych

Firma Nice Polska rozstrzygnęła tegoroczny program motywacyjny - Kraina Ogrzana Słońcem przeprowadzony w sieci Partnerów Handlowych. W maju 2014 roku blisko 90 laureatów programu w podziękowaniu za dotychczasową współpracę spędzi niezapomniane 8 dni na najpiękniejszej greckiej wyspie – Kos. Programy organizowane przez Nice to wyjątkowe wydarzenia, których nadrzędnym celem jest integracja sieci sprzedaży.

Programy motywacyjne organizowane są w Nice Polska już od ponad 10 lat i wpisały się na stałe w politykę firmy. - Wierzymy, że doświadczenia zdobyte w taki sposób bezpośrednio przekładają się na jakość relacji budowanych z innymi ludźmi, często współpracownikami, przełożonymi, klientami. Dzisiejszy biznes to gra zespołowa, której kluczowymi elementami są współpracujący ludzie i firmy – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Priorytetem w działalności Nice są relacje handlowe z siecią sprzedaży, które wyrażają się między innymi poprzez stabilną politykę rabatową, jak i premiowanie zaangażowania za pomocą systemu atrakcyjnych programów motywacyjnych. W odróżnieniu od zwykłych pomysłów budowania motywacji opartych na katalogach punktowych czy ofertach biur podróży, wyprawy Nice w ramach premii za partnerską aktywność, lojalność i zaangażowanie mają zawsze nietypowy charakter oparty o aktywny wypoczynek.

Programy motywacyjne Nice kładą główny nacisk na aktywności z zakresu team building. We współczesnych realiach gospodarczych i szybko zmieniającym się świecie stanowienie scalonej, jednomyślnej grupy może ułatwić rozwiązywanie wielu problemów. Wspólny wyjazd to nie tylko możliwość biernego wypoczynku w ekskluzywnych warunkach, ale przede wszystkim możliwość udziału w wielu interesujących fakultatywnych elementach. W przyszłym roku Partnerzy Handlowi Nice będą mieli okazję skorzystać z rajdu Jeepami po wyspie Hipokratesa, wspólnej nauki zorby w czasie greckiej biesiady czy jednodniowej wyprawy do tureckiego Bodrum.

Każdy z programów motywacyjnych jest wyjątkowy. Partnerzy Handlowi Nice mieli już okazję do wspólnej ekspedycji na Saharę, przeprawy barkami przez Francję czy podziwiania futurystycznych krajobrazów Wysp Kanaryjskich. W związku z zaangażowaniem firmy w sport niektóre programy motywacyjne były powiązane z wspólnym kibicowaniem. Dzięki temu laureaci programów mogli wspólnie z Nice oglądać występy Roberta Kubicy, oklaskiwać polskich reprezentantów na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie czy być świadkami historycznego zdobycia tytułu Indywidualnego Mistrzostwa Świata na żużlu przez Tomasza Golloba.

Produkty Nice można nabywać za pośrednictwem sieci blisko 1 500 Partnerów Handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Lista Partnerów Handlowych Nice dostępna jest na stronie internetowej www.nice.pl.