Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel

Poprostu NICE

Innowacje Nice na targach Securex

23 maja 2018
Innowacje Nice na targach Securex

W kwietniu Nice Polska wziął udział w Międzynarodowych Targach Securex, w trakcie których zaprezentowane zostały nowości w ofercie Nice z zakresu produktów do kontroli ruchu pieszych, kontroli dostępu do budynków oraz innowacyjne rozwiązania wsparcia technicznego dla instalatorów automatyki, m.in. gogle Microsoft Hololens.

Podczas targów Firma Nice zorganizowała godzinne, praktyczne zajęcia, dzięki którym zwiedzający mieli okazję zapoznać się z zaawansowanymi możliwościami szlabanów z rodziny Bar. Nice przeprowadził także pokaz programatora Nice O-View, podczas którego uczestniczy przekonali się o funkcjonalnościach oraz łatwości programowania i diagnostyki, nawet na skomplikowanych obiektach inwestycyjnych.

Nie zabrakło również prezentacji funkcjonalności terminali parkingowych Term-In oraz bramek do kontroli ruchu pieszych Nice Access. Zaprezentowane zostały zdalne możliwości zarządzania automatyką za pośrednictwem modułu Nice Wi-Fi. Pokazaliśmy również absolutną innowację w branży – gogle Microsoft HoloLens współpracujące z oprogramowaniem wsparcia dla instalatora automatyki bramowej Nice. Każdy z uczestników warsztatu miał możliwość założenia okularów i zapoznania się z technologią jutra, nad którą pracują obecnie inżynierowie Nice. Gogle Microsoft HoloLens tworzone są z myślą o pomocy instalatorom, dzięki nim możemy zobaczyć wszystkie produkty oraz siłowniki w technologii 3D, możemy również połączyć się z konsultantem firmy Nice i na miejscu dokonać odpowiedniej diagnozy.

„Przygotowany przez nas sposób ekspozycji z wykorzystaniem Nice Show Car, jest  kwintesencją tego co chcielibyśmy robić budując naszą markę. Zależy nam bardzo na żywym kontakcie z klientami oraz uczestnictwie naszych klientów w dialogu z firmą.” – powiedział Dyrektor Sprzedaży w grupie Nice – Adam Krużyński.

Nasze uczestnictwo w Targach Securex oceniamy bardzo pozytywnie, dzięki targom mieliśmy możliwość zbadania potrzeb naszych klientów i nawiązania z nimi dialogu. Takie doświadczenia są dla nas bardzo cenne i pozwalają rozwijać nasze produkty jak i samą firmę.