Chłodzony silnik z krańcówkami elektromechanicznymi lub indukcyjnymi. Odpowiedni do pracy w ekstremalnych warunkach.
BLUEBUS: system umożliwia podłączenie urządzeń peryferyjnych za pomocą przewodu 2-żyłowego, diody LED sygnalizują włączone funkcje.
Praktyczny: wbudowana centrala, łatwość podłączenia za pomocą specjalnych złączy, trzy przyciski programowania.
Obsługa dwóch lamp sygnalizacyjnych.
Czujnik temperatury reguluje moc silnika w zależności od warunków pogodowych oraz koryguje próg zabezpieczenia termicznego i intensywność wewnętrznego chłodzenia.
Silny: idealny do zastosowań przemysłowych.
Inteligentny: siłownik w czasie programowania automatycznie zapamiętuje położenia krańcowe bramy (autoprogramowanie).
Bezpieczny: stała kontrola podłączonych urządzeń, lampa sygnalizuje niesprawne działanie systemu - ilością mignięć określa typ błędu (autodiagnoza), amperometryczny system wykrywania przeszkody, łagodny start przy otwieraniu i zwolnienie przy zamykaniu.
Zaawansowany: mocny start, regulacja siły i czasu pauzy, tryby pracy mogą być regulowane na kilku poziomach.
Funkcja master/slave: zsynchronizowanie pracy dwóch siłowników.
Złącze radiowe typu OXI, SMXI, SMXIS.
Parametr | Jednostka | Wartość |
---|---|---|
Maksymalna długość bramy | m | 18 |
Maksymalny ciężar bramy | kg | 2500 |
Zasilanie centrali/Zasilanie silnika | V | 230/230 |
Pobór prądu | A | 3,8 |
Moc | W | 870 |
Prędkość | m/s | 0,16 |
Maksymalny moment startowy | Nm | 50 |
Siła | N | 1390 |
Stopień ochrony | IP | 44 |
Temperatura pracy | °C min./max. | -20/ +50 |
Wymiary | mm | 400x255x390 |
Masa | kg | 24,5 |
Centrala | RUA1 | |
Cykle na godzinę | 42 |