Serwis

Zgodnie z Warunkami Karty Gwarancyjnej Nice zgłoszenie reklamacyjne należy kierować do Punktu Sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Jeżeli usługa dotyczy naprawy pogwarancyjnej, prosimy o przejście do wyszukiwarki Punktów Sprzedaży Nice link: http://www.nice.pl/Kontakt/Gdzie_kupic

Dla przypomnienia, poniżej prezentujemy warunki gwarancji Nice.

Okres trwania:
24 miesiące od daty sprzedaży.
Obowiązkowy przegląd:
pomiędzy 10 a 12 miesiącem od daty zakupu produktu, wymagany jest jeden płatny przegląd wykonany przez Partnera Handlowego Nice Polska i potwierdzony wpisem do karty gwarancyjnej. Brak przeglądu, skraca okres gwarancji producenta do 12 miesięcy.
Fachowa instalacja:
gwarancją są objęte tylko produkty zamontowane przez Partnera Handlowego Nice Polska. Lista rekomendowanych Partnerów Handlowych znajduje się na oficjalnej stronie internetowej Nice Polska. Gwarancja nie obejmuje montażu oraz demontażu produktu, a także jego transportu do i z serwisu Nice Polska.
Krótki czas naprawy:
naprawy gwarancyjne wykonywane są w pierwszej kolejności, dzięki czemu ich czas jest zwykle dużo krótszy niż 14 dni.

Procedura gwarancyjna:

Krok 1

Przeczytaj dokładnie Twoją kartę gwarancyjną i sprawdź czy jest ważna.

Krok 2

Skontaktuj się z instalatorem w celu potwierdzenia konieczności wysłania produktu do naprawy.

Krok 3

Dostarcz uszkodzony produkt wraz z kartą gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu (dla produktów bez karty gwarancyjnej) i dokładnym opisem usterki do
SERWISU NICE POLSKA.

Krok 4

Po dokonaniu naprawy odeślemy Tobie sprawny produkt.

 

Pełną treść warunków udzielanej gwarancji można znaleźć pod linkiem: Warunki gwarancji