Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

NDCM0199 - napęd do bram garażowych

Cena brutto: 2 337,00 zł‚
Cena netto: 1 900,00 zł‚

Brak obrazka

Ręczne odblokowanie
Ręczne odblokowanie

Czasem, po burzy czy wichurze, następują przerwy w dostawie prądu. Ale bez obaw dzięki mechanizmowi ręcznego odblokowania, w jaki wyposażone są siłowniki Nice, nie zostaniesz więźniem własnego garażu.

Automatyczne zamykanie
Automatyczne zamykanie

O zamknięciu bramy siłownik Nice pamięta za Ciebie. Twoja brama po każdym otwarciu zamknie się automatycznie.

System fotokomórek
System fotokomórek

Siłowniki Nice przed każdym otwarciem bramy sprawdzają, czy fotokomórki są sprawne. Gdy wszystko działa jak należy, wprowadzają bramę w ruch.

Napęd trójfazowy NDCM0199 do przemysłowych bram segmentowych do 30

Zasilanie 3x400V, moment obrotowy 100Nm, prędkość do 24 obr/min, elektroniczne wyłączniki krańcowe. Awaryjna obsługa za pomocą łańcucha.  

Wyjątkowo szybka i łatwa instalacja napędu trójfazowego NDCM0199:

  • może być zainstalowany bezpośrednio na wale bramy segmentowej (do wałów o średnicy 25,4 mm lub 31,75 mm)
  • szybkozłącza i ponumerowane gniazda w centrali ułatwiają podłączenie przewodów, co znacznie ułatwia i przyspiesza instalację.
  • elektroniczne wyłączniki krańcowe – dzięki którym programowanie, regulacja i ustawienia położeń krańcowych dokonuje się z poziomu centrali, bez potrzeby dostępu do napędu

Bezpieczeństwo napędu trójfazowego NDCM0199:

  • awaryjna obsługa ręczna za pomocą łańcucha gwarantuje maksimum bezpieczeństwa
  • napęd jest samohamowny, co oznacza że brama blokuje się mechanicznie po zatrzymaniu pracy silnika
  • stopień zabezpieczenia IP54 zapewnia ochronę przed kurzem i strugami wody. Dostępne są wersje z IP65 (pełne zabezpieczeniem przed kurzem i strumieniami wody), dzięki czemu napęd może być montowany np. w myjniach samochodowych.

Najwyższa jakość pracy napędu trójfazowego NDCM0199:

  • sprawność 60% ED (określa możliwość ciągłej pracy napędu w ciągu godziny) – praca intensywna
  • kontrola ruchu za pomocą enkodera