Poprostu NICE

Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel

Poprostu NICE

Nowa międzynarodowa kampania marketingowa Nice już w Polsce

1 kwietnia 2019
Nowa międzynarodowa kampania marketingowa Nice już w Polsce

“Witaj w świecie Nice. Po prostu Nice.” to tytuł najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy Nice – pierwszej kampanii marketingowej firmy o międzynarodowym charakterze i zasięgu, która od kwietnia b.r. startuje w Polsce.

Bohaterami kampanii są „nadzwyczajne” osoby, które spoglądają z billboardów wprost zahipnotyzowane niezwykłymi możliwościami systemów Nice. Celem kampanii skierowanej do konsumentów jest podniesienie świadomości marki i stworzenie spójnego wizerunku Nice we wszystkich krajach, w których firma działa.

Kreacje reklamowe zaskakują swoją innowacyjnością oraz niezwykle emocjonalnym sposobem przekazu podkreślającym wyjątkowość i różnorodność produktów marki.

Kampania “Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice” będzie prezentowana w dwóch odsłonach: od kwietnia do czerwca oraz od września do listopada 2019 r. W pierwszej części kampanii, w Polsce promowane będą linie produktów związane z automatyką wjazdową oraz automatyzacją rolet, żaluzji i markiz, w drugiej odsłonie, będziemy promować także rozwiązania związane z bezpieczeństwem oraz oświetleniem.

Koncepcja kreatywna zakłada, że dzięki automatyce Nice nawet najprostsze codzienne czynności stają się przyjemne, a systemy Nice ułatwiając życie zachwycają i zaskakują.

Twórcy kampanii na każdym billboardzie umieścili portret nietuzinkowej osoby, której wyraz twarzy wyraża fascynację technologią. Autorem tych wyjątkowych ujęć jest Rankin (John Rankin Waddell) wybitny angielski fotograf mody i portretu. Przekaz podkreślają emocjonalne hasła: Wooow! Brama otwarta, Wooow! Rolety podniesione, Jakie to proste od kiedy Nice jest w naszym domu!

Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć:

  • Na Lotniskach (Lotnisko Chopina w Warszawie, reklama na multimedialnych ekranach wyświetlana w miesiącach kwiecień-maj, październik-listopad),
  • w Internecie (reklama jest skierowana do użytkowników Internetu zainteresowanych tematyką: dom i ogród, podróże, majsterkowanie, architektura),
  • w wybranych magazynach wnętrzarskich (Budujemy Dom, M jak mieszkanie, Moje Mieszkanie, Architektura od Wnętrza).

Kampania jest prowadzona na pięciu europejskich rynkach kluczowych dla działalności grupy: włoskim, francuskim, polskim, hiszpańskim i niemieckim.  Poza Europą, kreacje będzie można zobaczyć np. w Brazylii.

Od kilku lat Grupa Nice rozwija się dynamicznie, korzystając z obecnej, dobrej koniunktury oraz organicznego wzrostu sprzedaży, stąd inwestycja w międzynarodową kampanię, której celem jest  zwiększenie rozpoznawalności marki. Oddzielną strategią firmy jest rozwój poprzez poszukiwanie interesujących i komplementarnych firm i produktów, które w procesie akwizycji stają się częścią Grupy.

Tylko w 2018 roku pozyskaliśmy pięć przedsiębiorstw wzbogacając się o nowe produkty oraz technologie. Do portfolio naszych produktów włączyliśmy m.in. systemy kontroli dostępu (brazylijska spółka Linear Equipamentos), rozwiązania z sektora Home Security (amerykańska firma Abode Systems Inc.), systemy automatyki domowej (włoskie firmy V2 i ACM). Grupa Nice zdecydowała się też na przejęcie polskiej firmy Fibar Group (FIBARO) – producenta zaawansowanych rozwiązań z segmentu smart home i connectivitypowiedział Adam Krużyński, Dyrektor ds. Sprzedaży w Grupie Nice. Pozyskanie wielu brandów pociąga za sobą działania mające na celu budowanie synergii, konsolidacji oraz wykorzystaniu potencjału cross sellingu. W tej sytuacji zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki i jednolitego wizerunku na całym świecie jest wręcz koniecznością – kontynuuje Krużyński.

Wiele osób traktuje jeszcze rozwiązania automatyki domowej po macoszemu, cały czas myśląc, że są to drogie rozwiązania. Oczywiście inaczej jest w przypadku osób, które budują nowe domy. Dla nich automatyzacja bramy wjazdowej i garażowej oraz rolet to już standard, często oferowany przez instalatorów. Nie ograniczamy się jednak tylko do sterowania naszymi urządzeniami za pomocą popularnego pilota, ponieważ smart home rozwija się nadzwyczaj szybko. Wprowadzane są nowe rozwiązania i możliwości – jak np. sterowanie urządzeniami przy pomocy smartfona, zdalna kontrola poprawności działania naszych urządzeń oraz monitorowanie domu za pomocą poglądu kamer w aplikacji. Technologia rozwija się bardzo szybko i już teraz możemy rozmawiać z naszym domem, choćby za pomocą asystentów najbardziej popularnych systemów, jakim jest Android oraz IOS. Automatyka w domu zwiększa nasze bezpieczeństwo i komfort życia, a korzystanie z niej jest po prostu Nice – twierdzi Marcin Skrobisz, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła Agencja Ogilvy.