Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel

Poprostu NICE

Strategia Rozwoju

Strategia Rozwoju

Od 2010 roku Nice sukcesywnie realizuje przyjętą strategię rozwoju na rynkach międzynarodowych. Odbywa się to głównie poprzez strategiczne przejęcia spółek, dzięki którym Nice umacnia swoją pozycje na nowych obszarach geograficznych, ale też wzbogaca swoją ofertę produktową oferując klientom coraz bardziej kompleksowe rozwiązania w zakresie automatyki domowej. Poszerzając portfolio swoich produktów Nice realizuje swoją misję, odpowiadając na coraz bardziej wymagające potrzeby rynku w zakresie dostarczania innowacyjnych rozwiązań, czyniących życie łatwiejszym i wygodniejszym.

 

 

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności, Nice dokonał przejęcia:

  • W 2010 roku spółki FontanaArte – marki z branży oświetleniowej cenionej nie tylko w Europie za wyjątkowe wzornictwo,
  • W 2011 roku spółki Peccinin - producenta i dystrybutora automatyki domowej i przemysłowej, co umożliwiło jej wejście na rynek Południowej Ameryki,
  • W 2011 roku - większościowego pakietu w niemieckiej spółce elero - światowego lidera w produkcji napędów elektrycznych i silników do markiz, rolet, żaluzji i systemów przeciwsłonecznych,
  • Również w roku 2011 – spółki King Gates – producenta automatyki do bram wjazdowych i garażowych,
  • W 2016 roku – spółki HySecurity Gate – wiodącego dostawcy bram przemysłowych ze Stanów Zjednoczonych.


Inwestycją kluczową z punktu widzenia grupy jest rozpoczęcie budowy zakładu produkującego silniki do rolet elero w miejscowości Schlierbach, nieopodal Stuttgartu. Dzięki nowej fabryce wzrośnie wydajność i zostaną wprowadzone nowe linie produktowe.

Więcej informacji w dziale "Nasze marki".