Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel

Poprostu NICE

Pomaganie jest trendy

Pomaganie jest trendy

W lutym 2013 r. odbyła się impreza inaugurująca trzecią edycję projektu "Pomaganie jest trendy" . W tym roku firma Nice Polska została partnerem strategicznym akcji, która ruszyła pod hasłem „Brama do szczęścia”. Jej zadaniem będzie promocja fundacji „Nowa nadzieja” oraz pomoc w zdobyciu funduszy na budowę ośrodka diagnostycznego, w którym leczone będą dzieci dotknięte chorobą autyzmu.

 

W zgromadzeniu środków na ten cel ma pomóc portal www.kupujipomagaj.pl, za pośrednictwem którego każdy może sprzedawać i kupować dowolne produkty, a prowizja z transakcji przekazana zostanie na rzecz fundacji. Akcja jest wspierana przez celebrytów. W lutym nagrany został wyjątkowy teledysk z ich udziałem. W tegoroczną edycji zaangażowali się m.in. Michał Wiśniewski oraz Radek Liszewski z zespołu Weekend.

Akcja odbywa się pod patronatem kilkunastu stacji radiowych i telewizyjnych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, które będą propagować tematykę autyzmu w swoim regionie. Będą one zachęcać mieszkańców do włączenia się w akcję fundacji podczas światowego dnia autyzmu w Polsce, która polegać będzie na okryciu niebieską (kolor autyzmu) płachtą symbolicznego dla miasta obiektu oraz wyłączenie w domach świateł i wystawianie w oknach niebieskich zniczy.

W tym roku Światowy Dzień Autyzmu przypada na 2.04.2013 r.

Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych: