Facebook Nice Polska
Facebook - napędzamy polski żużel

Poprostu NICE

Piłka Nożna i Żużel - dyscypliny wspierane przez Nice w ramach sponsoringu sportowego

5 maja 2017
Piłka Nożna i Żużel - dyscypliny wspierane przez Nice w ramach sponsoringu sportowego

Firma Nice Polska jest sponsorem tytularnym rozgrywek 1 Ligi Piłki Nożnej oraz 1 Ligi Żużlowej. Na początku roku 2017 Dyrektor Zarządzający Nice Polska podpisał kontrakty, na mocy których, rozgrywki piłkarskie będą nosiły nazwę Nice 1 Ligi Piłki Nożnej, a rozgrywki żużlowe będą odbywały się w ramach Nice 1 Ligi Żużlowej!

 

Przygoda żużlowa firmy Nice rozpoczęła się w 2006 roku. Doświadczenia w roli sponsora żużla zbieraliśmy obserwując możliwości i potencjał zawodników i analizując popularność dyscypliny. W roku 2009 Nice rozpoczął współpracę z żużlową Reprezentacją Polski, a od 2014 roku sponsorujemy Polską Ligę Żużlową – wtedy to po raz pierwszy zostaliśmy sponsorem tytularnym 1 Ligi Żużlowej. Dzięki podpisanemu w kwietniu 2017r. kontraktowi z Polskim Związkiem Motorowym, do końca sezonu 2017 pierwszoligowe rozgrywki żużlowe, będą odbywały się w ramach Nice 1 Ligi Żużlowej.

Od roku 2016 Nice wystawia również swoją drużynę - Nice Racing Team - w zawodach cyklu Speedway Best Pairs Cup. W sezonie 2016 drużyna zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji końcowej cyklu transmitowanego na żywo na antenach telewizji Eurosport.

Jednak żużel to nie wszystko. Od kilku lat aktywnie angażujemy się również w sponsoring piłki nożnej.

W latach 2014-2016 byliśmy Oficjalnym Partnerem piłkarskiej Ekstraklasy. W latach 2015-2016 na mocy porozumienia podpisanego z Polskim Związkiem Piłki Nożnej zostaliśmy pierwszym w historii Sponsorem Głównym Sędziów PZPN na szczeblu centralnym. Nasze działania wokół piłki nożnej rozszerzyliśmy angażując się w projekt p.t. Piłkarski Diament dedykowany wspieraniu młodych talentów – zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze. Nice 1 Liga to uwieńczenie naszego zaangażowania w tą dyscyplinę sportu. Kontrakt podpisany przez przedstawiciela Nice oraz PZPN w lutym 2017 r., będzie ważny do końca sezonu 2018.

Nice wspiera polski sport od blisko 15 lat. Działania, które zrodziły się z pasji, dzisiaj stanowią przemyślaną i spójną strategię marketingową, która pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników produktów Nice oraz daje marce bardzo duży zwrot reklamowy.