Program szkoleń dla Partnerów

Priorytetem w działalności Nice jest dla najwyższa jakość produktów, usług i satysfakcja klienta. Wiemy, że nasz sukces zależy od kompetencji naszych Partnerów Handlowych, dlatego staramy się zapewnić należyte wsparcie w zakresie dostępu do szkoleń produktowych i sprzedażowych. Staramy się na bieżąco dostosowywać ofertę szkoleń do indywidualnych potrzeb naszych Partnerów, wspólnie badamy i identyfikujemy obszary szczególnie ważne dla wzrostu efektywności ich biznesu i te, w których chcieliby poszerzać swoje umiejętności.


Szkolenia techniczne

Szkolenia z zakresu oferty produktowej pomagają poznawać nowości, które co roku wzbogacają portfolio produktów Nice. Coraz bardziej zaawansowane technicznie rozwiązania stosowane w automatyce do bram i rolet Nice wymagają profesjonalnej prezentacji. Dzięki przyjętej formule warsztatów treningowych uczestnicy mają możliwość doskonalenia praktycznych umiejętności z zakresu programowania i wykorzystywania najnowocześniejszych rozwiązań w branży. Warsztaty z zakresu automatyki do bram Nice prowadzone są z wykorzystaniem bramek treningowych (garażowych, skrzydłowych i przesuwnych) w centrum szkoleniowym na terenie siedziby Nice, z praktycznym użyciem programatorów oraz laptopów. Szkolenia z zakresu programowania automatyki do rolet prowadzone są w profesjonalnie przygotowanej do tych celów wzorcowni.

 

Szkolenia sprzedażowe

Dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedawców naszych produktów możemy zagwarantować naszym klientom optymalne doradztwo przy podejmowaniu decyzji o wyborze i zakupie produktu. Podczas szkoleń uczestnicy nie tylko poznają standardy profesjonalnej obsługi klienta, lecz także rozwijają wiedzę produktową, co pozwala na przełożenie teoretycznej wiedzy zdobytej na szkoleniu bezpośrednio na praktykę w procesie sprzedaży.

Wsparcie kadry zarządzającej

Dzięki szkoleniom menedżerskim wspieramy osoby zarządzające firmami w ich codziennych obowiązkach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i zarządzaniem zespołem. Zakres szkoleń obejmuje szerokie spectrum tematów, począwszy od rekrutacji pracowników, umiejętności zarządzania personelem, systemów motywacyjnych, egzekwowania standardów czy rozwój kompetencji handlowych.

Indeks

Harmonogram szkoleń dla Partnerów Handlowych oraz możliwość zgłoszenia udziału dostępne są po zalogowaniu do Strefy Partnera.