Twój Nice Klub: Kibice Górnika najlepsi!

W ostatniej chwili kibice Górnika Zabrze wyprzedzili w klasyfikacji generalnej konkursu Twój Nice Klub fanów Śląska Wrocław i tym samym wygrali dla swojego klubu voucher na produkty firmy Nice, Oficjalnego Partnera Ekstraklasy w sezonie 2014/2015. Dzięki nagrodzie klub będzie mógł zainwestować w infrastrukturę stadionową, a w efekcie poprawić komunikację na stadionie oraz zapewnić komfort wjazdu i wyjazdu. Ostatecznie drugie miejsce w konkursie zajęli kibice Śląska Wrocław, a trzecie premiowane miejsce padło łupem Korony Kielce.

W konkursie Twój Nice Klub wzięło udział ponad 25 tys. kibiców T-Mobile Ekstraklasy. Łączna pula nagród wyniosła 30 tys. zł. Firma Nice, Oficjalny Partner Ekstraklasy, to największy na polskim rynku dostawca inteligentnych zestawów automatyki dla domu i przemysłu. Dzięki wygranym nagrodom kluby będą mogły poprawić infrastrukturę stadionową poprzez inwestycję w systemy automatyki, szlabanów lub bram garażowych. W ramach nagrody pojawi się również możliwość częściowej instalacji systemu parkingowego NicePark.

- Serdecznie gratuluję trzem wyróżnionym klubom tak zaangażowanych kibiców. Wierny fan to prawdziwy skarb dla każdego klubu. Jestem przekonany, że wygrane nagrody przyczynią się do poprawy funkcjonowania klubowych obiektów sportowych. W naszej ofercie znajduje się wiele zaawansowanych technologicznie urządzeń, dzięki którym nie tylko możemy poprawić komunikację na stadionie, ale także zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. Co ciekawe, firma Nice w swojej ofercie posiada także trzy Oficjalne Zestawy Automatyki Ekstraklasy, które do końca trwania rozgrywek dostępne są w specjalnej promocji Technologiczna Ekstraklasa.

Przypominamy, że od początku listopada do końca stycznia kibice T-Mobile Ekstraklasy mogli wesprzeć swój klub w internetowym głosowaniu. Pierwszy klub otrzyma voucher na kwotę 12 tys. zł, drugi 10 tys. zł, a trzeci 8 tys. zł.

Klub Wynik
Górnik Zabrze 6 971
Śląsk Wrocław 6 211
Korona Kielce 2 663
Pogoń Szczecin 1 559
Zawisza Bydgoszcz 1 506
Wisła Kraków 1 165
Piast Gliwice 1 030
PGE GKS Bełchatów 867
Podbeskidzie Bielsko Biała 782
Lech Poznań 757
Legia Warszawa 688
Ruch Chorzów 253
Jagiellonia Białystok 251
Górnik Łęczna 242
Cracovia Kraków 145
Lechia Gdańsk 134

Czym zajmuje się firma Nice?

Jesteśmy obecni na polskim rynku od 1996 roku i w tym czasie z dystrybutora bardzo podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, staliśmy się dostawcą kompleksowych systemów automatyki, zintegrowanych z nimi systemów alarmowych wspartych najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi ułatwiającymi zarówno ich instalację, jak i użytkowanie. Wieloletnie doświadczenie, coraz większe zaufanie konsumentów i specjalistów do marki Nice oraz przyjęta strategia dostarczenia klientom kompleksowej oferty uzupełniających się produktów, stały się przesłanką do wprowadzenia na rynek w 2011 roku wysokiej klasy segmentowych bram garażowych Nice.

Siedziba firmy Nice Polska mieści się podwarszawskim Pruszkowie. Centralna lokalizacja ułatwia nam codzienne kontakty z siecią ponad 1200 Partnerów Handlowych z obszaru całej Polski. W siedzibie firmy, oprócz powierzchni biurowej i konferencyjnej, znajduje się centralny magazyn, z którego produkty Nice dystrybuowane są do Partnerów Handlowych w całej Polsce. Tu także zlokalizowany jest serwis oraz dział obsługi technicznej, który służy codzienną pomocą i poradą techniczną naszym autoryzowanym serwisantom i montażystom. Siedziba Nice Polska jest także doskonale przygotowana do przeprowadzania szkoleń technicznych. Służy do tego zarówno wzorcownia automatyki roletowej, jak również profesjonalne centrum szkoleniowe z bramkami treningowymi, gdzie odbywają się warsztaty praktyczne dla Partnerów Handlowych Nice.

 

Dlaczego sport?

Nice nigdy nie traktował marketingu sportowego stricte jako reklamy związanej z ekspozycją logo i marki w danej dyscyplinie. Marketing sportowy to forma komunikacji z otoczeniem, to filozofia i przemyślana strategia. W przypadku marki Nice wszystko zaczęło się od pasji i często jest tak, że najlepsze projekty rodzą się w ten sposób. Trzeba rozumieć sport, w który się inwestuje, emocje z nim związane i wokół tego budować strategię marketingową oraz każdą aktywność sponsorską. Wiele firm traktuje marketing sportowy jak czystą inwestycję, Nice stara się dodatkowo w oparciu o te działania budować relacje.

 

Nice Polska Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Ekstraklasa

 

Firma Nice Polska jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy w sezonie 2014/2015. Firma ma prawo do posługiwania się tytułem i znakiem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy na wszystkich polach swojej komunikacji marketingowej. Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.

 

Oficjalne Produkty Ekstraklasy - Technologiczna Ekstraklasa Nice

Firma Nice po raz kolejny przygotowała atrakcyjną promocję w ramach Technologicznej Ekstraklasy Nice. Wyróżniono trzy najbardziej zaawansowane technologicznie zestawy automatyki, które objęto 5-letnią gwarancją!

Dodatkowo każda osoba, która zdecyduje się na zakup promocyjnych zestawów i zarejestruje je na stronie www.nice.pl/Produkty/Rejestracja_produktow spełniając warunki 5 letniej gwarancji, otrzyma piłkę adidas brazuca oraz okolicznościową koszulkę Nice. Jednocześnie promocyjne zestawy automatyki zostały Oficjalnymi Produktami Ekstraklasy - to następstwo sponsoringu rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2014/2015 przez firmę Nice.

Nagroda Gwarantowana

Zestawienie Technologicznej Ekstraklasy Nice nie jest przypadkowe i pozwoli na automatyzację każdego wjazdu. W skład Ekstraklasy wchodzą najbardziej zaawansowane technologicznie oraz w pełni funkcjonalne zestawy.

Automatyka do bramNajważniejszą cechą produktów jest 5-letnia gwarancja - Oficjalne Produkty Ekstraklasy to zestawy wysokotechnologiczne i niezawodne. Możliwość przedłużenia gwarancji to następstwo przekonania o jakości wykonania oraz niezawodności produktów. Doświadczenie włoskich inżynierów zaowocowało stworzeniem godnych zaufania urządzeń, które gwarantują komfort i wygodę oraz bezproblemową obsługę.

Proces przedłużenia gwarancji na urządzenia Nice jest bardzo prosty. W czasie 60 dni od montażu napędu użytkownik zobowiązany jest dokonać rejestracji za pośrednictwem specjalnego formularza on-line dostępnego na stronie internetowej www.nice.pl. W czasie wypełniania formularza użytkownik zostanie jedynie poproszony o podanie swoich danych osobowych, numeru fabrycznego siłownika oraz źródła, skąd dowiedział się o akcji. W celu przedłużenia gwarancji w przypadku użytkowników indywidualnych niezbędne będzie również wykonanie dwóch przeglądów technicznych przez Partnera Handlowego Nice. Ze względu na zaangażowanie firmy Nice Polska w sponsoring rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy każdy użytkownik, który zarejestruje instalację promocyjnych zestawów na swojej posesji, otrzyma w prezencie piłkę adidas brazuca oraz okolicznościową koszulkę Nice.

Oficjalne Produkty Ekstraklasy można nabywać za pośrednictwem sieci blisko 1 500 Partnerów Handlowych Nice na terenie całej Polski. Akcja promocyjna trwa do końca roku.