Nice Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Firma Nice Polska w latach 2014-2016 była Oficjalnym Partnerem piłkarskiej Ekstraklasy. Firma miała prawo do posługiwania się tytułem i znakiem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy na wszystkich polach swojej komunikacji marketingowej. Kontrakt obowiązywał przez dwa sezony.

Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmowały możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą. W ten sposób wybrano trzy zestawy automatyki, które uzyskało miano Oficjalnych Produktów Ekstraklasy. Proponowane zestawy były dostępne w promocji Technologicznej Ekstraklasy Nice.

- Wspieranie polskiego sportu od zawsze było dla nas istotnym elementem naszej działalności. Nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest naturalnym, kolejnym krokiem na tej drodze i cieszę się, że dzisiaj możemy ogłosić połączenie naszych sił - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.

Nice Partner Ekstraklasy

Umowa z Nice to kolejny kontrakt komercyjny zawarty przez Ekstraklasę S.A.: – Konsekwentnie realizujemy naszą strategię obecności na rynku i zwiększania wartości marki Ekstraklasa. Gratuluję firmie Nice, która będzie mogła posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy – mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. – Jestem przekonany, że tytuł Oficjalnego Partnera Ekstraklasy wzmacnia wartość marki Nice - dodaje Bogusław Biszof.

W ramach współpracy marka Nice obecna będzie także m.in. w billboardach sponsorskich prezentowanych przy okazji spotkań najwyższej klasy rozgrywek. Zakres pakietów sponsorskich oferowanych przez Ekstraklasę S.A. składa się z trzech poziomów: Sponsora Tytularnego, Sponsora Oficjalnego oraz Oficjalnych Partnerów.