Nice Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Firma Nice Polska została nowym Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy w sezonie 2014/2015. Firma będzie miała prawo do posługiwania się tytułem i znakiem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy na wszystkich polach swojej komunikacji marketingowej. Kontrakt będzie obowiązywał co najmniej przez jeden sezon.

Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.

- Wspieranie polskiego sportu od zawsze było dla nas istotnym elementem naszej działalności. Nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest naturalnym, kolejnym krokiem na tej drodze i cieszę się, że dzisiaj możemy ogłosić połączenie naszych sił - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.

Nice Partner Ekstraklasy

Umowa z Nice to kolejny kontrakt komercyjny zawarty przez Ekstraklasę S.A.: – Konsekwentnie realizujemy naszą strategię obecności na rynku i zwiększania wartości marki Ekstraklasa. Gratuluję firmie Nice, która przez najbliższy sezon będzie mogła posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy – mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. – Jestem przekonany, że tytuł Oficjalnego Partnera Ekstraklasy wzmacnia wartość marki Nice - dodaje Bogusław Biszof.

W ramach współpracy marka Nice obecna będzie także m.in. w billboardach sponsorskich prezentowanych przy okazji spotkań najwyższej klasy rozgrywek.

Zakres pakietów sponsorskich oferowanych przez Ekstraklasę S.A. składa się z trzech poziomów: Sponsora Tytularnego, Sponsora Oficjalnego oraz Oficjalnych Partnerów. Przypomnijmy, że Sponsorem Tytularnym Ekstraklasy pozostaje od 2011 r. T-Mobile Polska SA. Oficjalnym Dostawcą Piłek Ekstraklasy jest firma adidas.