Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

Piłkarski Diament Nice

Otwieramy bramy do wielkiej karieryMarzenie. Słowo-klucz, bez którego większość gwiazd światowego futbolu nigdy nie zamieniłoby podwórkowego boiska na największe areny świata. Nice Polska postanowiła dołączyć do grona Partnerów programu Piłkarski Diament 2.0.

- Chcemy dotrzeć do wszystkich utalentowanych piłkarzy w Polsce, łącznie z zupełnymi amatorami i piłkarzami z lig okręgowych. Zawodników, którzy marzą o piłkarskiej karierze i grają w małych klubach jest niezliczenie wiele. To dla nich wielka szansa – mówi członek jury programu Piłkarski Diament 2.0., srebrny medalista igrzysk w Barcelonie z 1992, Andrzej Juskowiak.

- Przeszukujemy całą Polskę, by znaleźć talenty, które w przyszłości mogą stanowić o sile reprezentacji narodowej. Po pierwszej edycji programu wiemy, że pracy jest mnóstwo, ale jesteśmy gotowi podjąć to wyzwanie – dodaje szef jury, trener słynący z wyszukiwania piłkarskich diamentów i znakomitej współpracy z młodzieżą, Andrzej Zamilski. Pomysłodawcą „Piłkarskiego Diamentu” jest Paweł Ziętara. Stworzył talent show, w którym uczestnikami mogą być osoby pomiędzy 16 a 22 rokiem życia, od grających w niższych ligach zawodników aż po amatorów grających w piłkę hobbystycznie, chcących spróbować swoich sił w profesjonalnym futbolu. Od samego początku przyglądać się im będą wybitni eksperci na swoich pozycjach, niektórzy znani już z pierwszej odsłony przełomowego projektu.

- W pierwszej edycji szukaliśmy napastnika - typową dziewiątkę. W zmienionej formule damy szansę także piłkarzom defensywnym i bramkarzom. Na takie trzy formacje będą podzielone eliminacje. Powiększa się też grono jurorów - tłumaczy Paweł Ziętara. Poza Andrzejem Zamilskim i Andrzejem Juskowiakiem, w jury zasiądą m.in. legenda Legii Warszawa, Jacek Magiera oraz niegdyś reprezentacyjny bramkarz, Wojciech Kowalewski. - W życiu każdego dnia podejmujemy wyzwania, które wymagają od nas determinacji. Czasami mówi się, że „jak nie możesz wejść drzwiami, to wleź oknem” . Ta cecha charakteru jest bardzo ważna i na nią także będę zwracał szczególną uwagę - komentuje Kowalewski, który w Spartaku Moskwa zyskał status gwiazdy ligi rosyjskiej, uznawanej za jedną z najbogatszych na świecie.

Stawka „Piłkarskiego Diamentu" jest wielka. Tym razem główną nagrodą będzie podpisanie kontraktu z Piastem Gliwice - drużyną, która idzie jak burza w Ekstraklasie i zajmuje pierwsze miejsce w tabeli. – Seria meczów sparingowych pozwoli sprawdzić, kto jest godny otrzymania głównej nagrody w programie. Pozostali zawodnicy, którzy wpadną w oko skautom Piasta, również mogą dostać propozycję umowy - zapowiada Paweł Ziętara, pomysłodawca całego projektu. Niezwykle ważnym elementem projektu jest aspekt naukowy. Odpowiadają za niego prof. nadzw. dr hab. Zbigniew Jastrzębski (współpracujący z większością klubów Ekstraklasy i wcześniej z reprezentacją), Marcin Kwiatkowski (specjalista od psychomotoryki) oraz Paweł Habrat (ceniony psycholog sportu). - Stawiamy na nowoczesne technologię. Jednym z badanych elementów będzie analiza ruchu gałki ocznej - zapowiada Marcin Kwiatkowski. Grono specjalistów zamykają: Marek Szutowicz (trener od przygotowania fizycznego), Jakub Drwal (skaut) i Łukasz Masłowski (skaut).

Wielki finał przewidziano na 17 lutego 2016 roku. Głównymi partnerami projektu są: firma Nice, Miasto Gliwice i klub Piast Gliwice.

Adam Krużyński:

- Jest to kolejna faza działań związanych z naszym marketingiem sportowym. Od wielu lat jesteśmy w sporcie. Uważamy, że to świetna metoda, aby pokazywać nasz produkt. Automatyka do bram jest specyficzna, jeśli chodzi o odbiorcę, o emocje, które można wokół niej budować. Sport daje tą możliwość, bo on budzi emocje, buduje pasję u osoby go uprawiającej czy oglądającej. Nasze produkty też posiadają w sobie pasję, więc to są naturalne podobieństwa. Jestem pewien, że droga przyjęta kilka lat temu, aby promować i budować własną markę poprzez sport jest bardzo korzystna dla firmy. Z punktu widzenia jej rozpoznawalności dotychczasowe działania w tej mierze przynosiły same sukcesy. Druga edycja Piłkarskiego Diamentu jest rozszerzeniem działań wokół piłki nożnej, które Nice realizuje od kilku lat. Jesteśmy partnerem Ekstraklasy, jesteśmy pierwszym w historii polskich sędziów sponsorem tej grupy zawodowej na podstawie umowy podpisanej z PZPN. Teraz zaś przyszedł czas na wspieranie młodych talentów. Jest to ta część naszej działalności CSR (odpowiedzialny biznes), którą powinniśmy zaoferować wszystkim tym, którzy futbol kochają, a szczególnie młodym piłkarzom. Będąc partnerem programu być może przyczynimy się do tego, by w przyszłości Polskę sławili na boiskach piłkarskich nie tylko Robert Lewandowski i kilku innych znanych polskich zawodników, ale także ktoś, kto dzięki formule tego programu zostanie odnaleziony i wypromowany. Liczymy, że w przyszłości to talenty z Piłkarskiego Diamentu będą stanowić o sile polskiej piłki nożnej.

Więcej informacji: http://www.pilkarskidiament.pl/