Kibice z Gniezna wygrali dla klubu szlaban Nice

Kibice Carbon Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi – firmę Nice i dzięki ponad 3 tys. głosów klubowi działacze będą mogli zautomatyzować swój stadion produktami firmy Nice o wartości 7,5 tys. zł brutto. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie GKM Grudziądz.

Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie meczu w Gnieźnie pomiędzy miejscowym Carbon Startem a GKM-em Grudziądz. Licznie zgromadzeni przy ulicy Wrzesińskiej kibice przyjęli informację z dużym entuzjazmem. – Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z pierwszej stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda, poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Nagroda została przekazana na ręce sponsora klubu, Pawła Sochackiego oraz członka zarządu, Arkadiusza Rusieckiego.

Końcowe wyniki

Zasady konkursu były bardzo proste - zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.

Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie  mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach.