Witamy w serwisie Twój Nice Klub!

Kibice Carbon Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi – firmę Nice i dzięki ponad 3 tys. głosów klubowi działacze będą mogli zautomatyzować swój stadion produktami firmy Nice o wartości 7,5 tys. zł brutto. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie GKM Grudziądz.

Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie meczu w Gnieźnie pomiędzy miejscowym Carbon Startem a GKM-em Grudziądz. Licznie zgromadzeni przy ulicy Wrzesińskiej kibice przyjęli informację z dużym entuzjazmem. – Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z pierwszej stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda, poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Nagroda została przekazana na ręce sponsora klubu, Pawła Sochackiego oraz członka zarządu, Arkadiusza Rusieckiego.

Końcowe wyniki

Zasady konkursu były bardzo proste - zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.

Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez Partnerów Handlowych Nice.

 

Czym zajmuje się firma Nice?

Jesteśmy obecni na polskim rynku od 1996 roku i w tym czasie z dystrybutora bardzo podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, staliśmy się dostawcą kompleksowych systemów automatyki, zintegrowanych z nimi systemów alarmowych wspartych najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi ułatwiającymi zarówno ich instalację, jak i użytkowanie. Wieloletnie doświadczenie, coraz większe zaufanie konsumentów i specjalistów do marki Nice oraz przyjęta strategia dostarczenia klientom kompleksowej oferty uzupełniających się produktów, stały się przesłanką do wprowadzenia na rynek w 2011 roku wysokiej klasy segmentowych bram garażowych Nice.

Siedziba firmy Nice Polska mieści się podwarszawskim Pruszkowie. Centralna lokalizacja ułatwia nam codzienne kontakty z siecią ponad 1200 Partnerów Handlowych z obszaru całej Polski. W siedzibie firmy, oprócz powierzchni biurowej i konferencyjnej, znajduje się centralny magazyn, z którego produkty Nice dystrybuowane są do Partnerów Handlowych w całej Polsce. Tu także zlokalizowany jest serwis oraz dział obsługi technicznej, który służy codzienną pomocą i poradą techniczną naszym autoryzowanym serwisantom i montażystom. Siedziba Nice Polska jest także doskonale przygotowana do przeprowadzania szkoleń technicznych. Służy do tego zarówno wzorcownia automatyki roletowej, jak również profesjonalne centrum szkoleniowe z bramkami treningowymi, gdzie odbywają się warsztaty praktyczne dla Partnerów Handlowych Nice.

 

Dlaczego sport?

Nice nigdy nie traktował marketingu sportowego stricte jako reklamy związanej z ekspozycją logo i marki w danej dyscyplinie. Marketing sportowy to forma komunikacji z otoczeniem, to filozofia i przemyślana strategia. W przypadku marki Nice wszystko zaczęło się od pasji i często jest tak, że najlepsze projekty rodzą się w ten sposób. Trzeba rozumieć sport, w który się inwestuje, emocje z nim związane i wokół tego budować strategię marketingową oraz każdą aktywność sponsorską. Wiele firm traktuje marketing sportowy jak czystą inwestycję, Nice stara się dodatkowo w oparciu o te działania budować relacje.

 

Napędzamy polski żużel!

Nice i sport żużlowy były razem od zawsze. Zostaliśmy pierwszym w historii sponsorem reprezentacji Polski na żużlu, aktywnie wspieramy największe gwiazdy tego sportu oraz talenty, które mogą w najbliższej przyszłości dostać się do światowej czołówki. Przełamujemy bariery i odkrywamy nowe horyzonty przed sportem żużlowym, promując go w Telewizji Polskiej oraz Eurosporcie. Ze względu na nasze zaangażowanie w dyscyplinę można z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że tak jak nasze siłowniki napędzają tysiące bram wjazdowych w kraju, tak samo skutecznie Nice napędza polski żużel.