Poprostu NICE
Poprostu NICE
Poprostu NICE
Kontakt
Wybierz język
Szukaj
Poprostu NICE
    WYBIERZ MARKĘ
Poprostu NICE

Nice Polska Liga Żużlowa

Na mocy trójstronnego porozumienia pomiędzy Polskim Związkiem Motorowym, Telewizją Polską oraz firmą Nice rozgrywki dawnej Polskiej Ligi Żużlowej zmieniły nazwę na Nice Polska Liga Żużlowa. To niezwykle ważne wydarzenie w historii polskiego speedwaya – nigdy wcześniej rozgrywki niższej ligi nie posiadały sponsora tytularnego! Co więcej, dzięki centralizacji praw telewizyjnych rozgrywki są obecne na antenach TVP.

Nice Polska Liga Żużlowa

Nice Polska sponsorem rozgrywek - Nice PLŻ na antenie TVP Regionalna/TVP3!

Dzięki podpisanej umowie przynajmniej jeden mecz z każdej kolejki Nice Polskiej Ligi Żużlowej będzie transmitowany na żywo w paśmie wspólnym na antenie TVP3 (dawniej TVP Regionalna) dostępnym za pośrednictwem multipleksu cyfrowego oraz dodatkowo wybrane mecze będą transmitowane na antenie TVP Sport. Ze względu na zasięg TVP Regionalna dostęp do transmisji telewizyjnych będzie ma praktycznie każde gospodarstwo domowe w Polsce posiadające odbiornik telewizyjny!

Obecność rozgrywek na antenie ogólnodostępnej telewizji było kluczowym argumentem dla firmy Nice, która została sponsorem tytularnym ligi. – Od lat promujemy naszą markę przy pomocy różnych narzędzi związanych z marketingiem sportu. Nice Polska Liga Żużlowa to projekt, który zagwarantuje nam niespotykaną jak do tej pory widoczność naszego brandu na antenie TVP. Ze względu na nasze tegoroczne zaangażowanie w imprezy żużlowe mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że tak jak nasze siłowniki napędzają tysiące bram wjazdowych w kraju, tak samo skutecznie Nice napędza polski żużel – mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.

Rozgrywki drugiej żużlowej klasy rozgrywkowej nigdy w historii nie posiadały scentralizowanych praw telewizyjnych. - Ze względu na obecność rozgrywek Nice Polskiej Ligi Żużlowej w paśmie wspólnym na antenie TVP Regionalna/TVP3 można oczekiwać bardzo wysokich wyników oglądalności. Niezwykle istotny jest również fakt wsparcia rozgrywek materiałami w popularnych sportowych programach informacyjnych. Co tydzień 90-sekundowy blok podsumowujący daną kolejkę będzie emitowany w Sportowej Niedzieli na kilku antenach – zauważa Rafał Darżynkiewicz, kierownik redakcji informacji TVP Sport.

Nowa nazwa – nowe logo

- To bardzo ważny moment dla Polskiego Związku Motorowego oraz Głównej Komisji Sportu Żużlowego. Po raz pierwszy w historii udało nam się pozyskać sponsora tytularnego dla rozgrywek dawnej PLŻ. Nice Polska Liga Żużlowa to jedyna oficjalna nazwa rozgrywek. Ze względu na formę przekazu dopuszczalna jest ewentualnie skrócona nazwa - Nice PLŻ. Stosowanie jednej nazwy ma kluczowe znaczenie dla wizerunku oraz spójności rozgrywek. Wspólne działania PZM, klubów oraz mediów mogą doprowadzić do pełnej profesjonalizacji rozgrywek, która zaowocuje zwiększeniem wartości produktu, a w konsekwencji większymi wpływami sponsorskimi dla klubów – twierdzi Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego. Specjalnie na potrzeby rozgrywek opracowane zostało nowe logo. Jest ono jednym z elementów identyfikujących rozgrywki oraz kluby biorące w nich udział. Logo można eksponować na kolorach tła białym i niebieskim.

 

Średnia oglądalność rozgrywek w sezonie 2016 przekroczyła 250 tys. widzów.

 

Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami o Nice Polskiej Lidze Żużlowej, w  której będziemy na bieżąco relacjonować nasze sukcesy w speedwayu.

INFORMACJE